Mohon tunggu...
Any Sukamto
Any Sukamto Mohon Tunggu... Penulis - Belajar dan belajar

Ibu rumah tangga yang berharap keberkahan hidup dalam tiap embusan napas.

Selanjutnya

Tutup

Cerpen

Cerpen | Salah Sambung

10 April 2020   13:38 Diperbarui: 10 April 2020   13:49 269
+
Laporkan Konten
Laporkan Akun
Kompasiana adalah platform blog. Konten ini menjadi tanggung jawab bloger dan tidak mewakili pandangan redaksi Kompas.

"Nyapo rene? Muliho kana! Urusen bojomu!" Bagas ngusir Yeni.

"Mas! Karepmu apa, ta? Sewulan aku diklat neng Jakarta, ora iso telpon sembarang, kok mulih-mulih kowe berubah?" Yeni bingung.

"Sapa sing mau njawabi telpon wes duwe bojo? Sapa sing muni kon golek wong liya mau? Wong wedok lambene ra nggenah!" omongane Bagas kasar marang Yeni.

"Sik ... sik ... Mas Bagas telpon aku? Kapan, Mas? Telponku ra tau ono panggilan saka kowe. Iki, lho, buktine!" Yeni ngelungne HPne.

Bagas ora percaya. Dibuka lan dipriksa HPne Yeni kanthi nesu. Ora ana panggilan saka nomere dewe. Malah Yeni sing bola-bali telepon Bagas.

Iseh ora percaya, mbuka HPne dewe. Dideleng jeneng sing ditelepon mau, tulisane yo Yeni. Banjur dicek nomere, tibake nomer sing disimpen beda.

Jeneng Yeni pancen mung siji ning HPne Bagas. Nanging ana rong nomer, sing beda operator uga beda wonge. Tibake Bagas sing keliru nyimpen nomer telepon, Yenine pancen loro. Sing siji mantan pacare, sijine tunangane.

Ngerumangsani salah --mumpung  Yeni iseh ngadek ning ngarep 

Pixabay.com
Pixabay.com
lawang-- Bagas ora kesuwen narik tangane Yeni. Lawang gage-gage ditutup. Genti Bagas nubruk Yeni lan ngrangkul dipapah menyang kasur. Ambyar.Buyar.

Dipersembahkan khusus untuk Kompasiana.

HALAMAN :
  1. 1
  2. 2
Mohon tunggu...

Lihat Konten Cerpen Selengkapnya
Lihat Cerpen Selengkapnya
Beri Komentar
Berkomentarlah secara bijaksana dan bertanggung jawab. Komentar sepenuhnya menjadi tanggung jawab komentator seperti diatur dalam UU ITE

Belum ada komentar. Jadilah yang pertama untuk memberikan komentar!
LAPORKAN KONTEN
Alasan
Laporkan Konten
Laporkan Akun