Mohon tunggu...
Sayyid Jumianto
Sayyid Jumianto Mohon Tunggu... Guru - Menjadi orang biasa yang menulis
Akun Diblokir

Akun ini diblokir karena melanggar Syarat dan Ketentuan Kompasiana.
Untuk informasi lebih lanjut Anda dapat menghubungi kami melalui fitur bantuan.

Menulis untuk perubahan yang lebih baik

Selanjutnya

Tutup

Cerpen

Mergo Corona

18 Maret 2020   19:51 Diperbarui: 19 Maret 2020   08:17 56
+
Laporkan Konten
Laporkan Akun
Kompasiana adalah platform blog. Konten ini menjadi tanggung jawab bloger dan tidak mewakili pandangan redaksi Kompas.
Lihat foto
Cerpen. Sumber ilustrasi: Unsplash

Selang infus kuwi iseh dipasang lan tabung nafas ugo iseh dinggo, aku ora lali kandamu eektu kuwi.

"Mas aku bali " kandamu lewat WA

"Piye tak jemput nemg badara YIA to?"  Balesku

"Yo mas neng iki aku iseh neng Batam" aku kaget ngopo

"Kok mampir kono?" Takonku sajak kaget

"Kabeh sik soko Hokong dikarantina mas klebu aku ugo" kandane marang aku

Aku sik kurang update opo kurang kepo bener yen virus corona kuwi nyebar saka Wuhan cina nganti Yogya aku kaget maneh njola atiku.

"Awake dhewe sido  bar bakdo syawal to mas?" Aku iseh kelingan janji cinta kami, aku ora cidro dik

"Yo dik" jawabku kolo semono

Dadi TKW salah sijine sik kudu di ayahe calonku aku neng kene mburuh sak kecekele obahke bau kanggo tresna sejatiku. Virus iki nyebar sak ndonyo nganti kene aku gek ngertii bahaya neng sepiro abote aku percaya gusti Allah tetep nduwe obati, aku optimis.

Ora kabeh wong iso nyeraki bangsal perawatane aku isone amung ndelok lewat cctv kang di share soko ruang isolasi.

"Resikone yen dadi tkw neng monco negaro kabeh ngene iki"

Mohon tunggu...

Lihat Konten Cerpen Selengkapnya
Lihat Cerpen Selengkapnya
Beri Komentar
Berkomentarlah secara bijaksana dan bertanggung jawab. Komentar sepenuhnya menjadi tanggung jawab komentator seperti diatur dalam UU ITE

Belum ada komentar. Jadilah yang pertama untuk memberikan komentar!
LAPORKAN KONTEN
Alasan
Laporkan Konten
Laporkan Akun