Mohon tunggu...
Anak Betawi
Anak Betawi Mohon Tunggu...

anak jakarta/lahir di jakarta/gede di jakarta/tapi belom tentu mati di jakarta

Selanjutnya

Tutup

Politik Pilihan

3 Alasan Kita Dukung Jokowi

16 Juni 2014   22:10 Diperbarui: 20 Juni 2015   03:28 231 0 1 Mohon Tunggu...

untuk tetep jadi Gubernur DKI. hehehehe. Pa kabar abang, none, encang-encing, nyak-babe. Dah pada nonton debat Capres semalem pan? udah lah ye pastinye. Dari dua debat nyang udeh diselenggarain KPU dah pade tau pan kualitas capres pilihan ente-ente pade? Nah...terus terang nih sodare-sodare...karena aye tinggal di tanah Betawi, ane sayaaang banget ma Bang Jokowi. Bukan sekedar karena die sekarang adalah Gubernur Jakarte (meskipun cuti nyapres diganti koh ahok), tapi juga karena die emang layak kita dukung untuk Tetep Jadi Gubernur Jakarte. Percaya gak ente? nih kalo ente gak percaye. Aye beri tau alesannye. 1. Kemacetan di Jakarta udah kagak bisa diatur

Bujug Buneeeeng...bukan bocah di masjid aja nyang gak bisa diatur. kalo nt nyang tiap ari ngerasain hidup ngalor-ngidul di wilayah Jakarta, dah tau lah ya gimana kondisi di Ibukota negara ini. Masya Allooohhh...makan ati bang-mpok. Lu bayangin aja...dari rawa belong ke sudirman aja butuh waktu 1 jam !!! padahal jaraknya cuma 5 kiloan. Beloman lagi kalo kita bawa mobil. Naek darah mulu bawaannya. Kagak nyampe-nyampe. Emang udah over kapasitas jalanan di jakarta ini. Udah kagak sanggup nampung penggunanya. Ya motor, ya mobil, bus, sepeda, mikrolet, bajay, busway, ojeg, semua tumplek blek di jalanan jakarta tiap harinya. Menurut Ketua Dewan Transportasi Jakarta Azas Tigor Nainggolan mengatakan kecepatan kendaraan bermotor di Jakarta terus menurun. "Sekarang rata-rata hanya 12 kilometer per jam," artinya kecepatan itu hanya sedikit di atas kecepatan rata-rata orang berlari santai yang sekitar 10 kilometer per jam. Jadi, misalkan ente pulang kerja jam 5 sore, trus kejebak macet, mending turun aja dari bis, dijamin meskipun jalan kaki, ente bakalan kejar-kejaran dah ma tuh bis.hehehe. Jadi, sodare-sodare sebangsa setanah air (ebuset banyak amat sodara kita), kasihanilah kami warga Jakarta. Kalo Jokowi ente pilih jadi Presiden, ini sapa yang ngebenahin jakarta ntar. Kasian Koh Ahok, bisa-bisa darah tingginya kumat mulu saban hari gara2 stres. Ente gak mau pan, siaran berita dah kaya serial infotenmen Depe Vs Jupe, gara2 nyiarin ahok ngamuk mulu saban waktu. Stress gara2 si komo lewat...eh gara2 jalanan macet. Biarin Jokowi nuntasin hajatnya mo ngebatesin mobil di jalan, mo ngeganti busway karatan sama yang kinclong, mo ngebangun monorel, revitalisasi angkot, nambah gerbong KRL, buat ERP. Emang ente kagak takut dosa ngejorogin orang buat ingkar amanahnya? takut pan ente? sama. ane juga takut. 2. Banjir Kagak Abis-Abis

Malah lebih parah. Dulu mah kita apal siklus banjir 5 taunan. 92, 97, 2002,2007, 2012. Lah sekarang...banjir dah kayak siklus enyak aye ngutang di warung. 2 hari sekali atawa tiap ujan dateng. Udah kagak bisa ketebak dah sekarang yang namanya banjir jakarta. Kasian sodare2 aye di kampung Pulo. Pagi dah bebersih rumah, lah kagak taunya siang banjir lagi. Sore nyiramin sofa ma bufet. Eh malem dah ngluruk lagi tuh banjir. Dulu, daerah banjir tuh dah ketauan. Kalo jakbar maka wilayah kedoya, jelambar, ma cengkareng dah wilayah langganan. Lah sekarang?? alhamdulillah...semua kebagian (hehehehe) merata dah semua. mo elit mo kampung. Kebagian semua. Nah, aye ingeeeettt bener...gimana dulu kampanyenya Jokowi pas mo jadi Gubernur Jakarta

1402905002927766396
1402905002927766396
Iye kita paham dah Jokowi bukan tukang sulap yang bisa nahan banjir dari bawah tanah atawa dari atas langit. Maka entu dia kita kasih waktu 5 taun utk buktiin janjinye. Jangan dipaksa2, baru 1,5 taun dah mau nyapres. Lah gimana kita dimakan banjir? keciiiaaaaaannn deh. 3. Angka Kemiskinan Jakarta meningkat

14029054361265543307
14029054361265543307

1,5 tahun Jakarta dibawah Jokowi, malah meningkat kemiskinannya. Berarti pan emang ada yang belum beres tuh programnya. Apalagi diketahui penyerapan anggaran pemprov DKI juga cuma 45% doank. Kalo programnya aja belom jelas, hasilnya belom kliatan, masak tega sih kite paksa doi nyapres gak mikirin warganya yang kelaperan gak bisa makan. Padahal tuh warga dulu dah nyoblos dia, ngarep biar makan gak susah lagi. Kalo nyatanya dikadalin begini, aye yakin gak bakalan ada dah warga nyang mo milih doi. Akhirnya, tujuan kita baik. Kita selametin Jokowi, jangan sampe dia kejeblos, kemakan janjinya sendiri, disumpahin orang banyak, cuman gara2 dia demen nyenengin orang nyang dorong dia jadi capres. Kita pan gak mau Jokowi demennya nyalahin pihak laen, gara2 programnya gagal mulu. Kayak beginian nih kompilasinya

Jangan sampe pemimpin jadi bahan olok2an kayak begini. Nyok kita selametin Jokowi dengan jalan mendukung Jokowi tetap sebagai Gubernur DKI. Nanti kalo dah sukses mimpin Jakarta, gak usah kampanye dah, ane yakin semua warga Jakarta pada bangga promosiin Jokowi. Tapi buat sekarang, tuntasin dulu amanahnye ya pak. Salam Anak Betawi

VIDEO PILIHAN
KONTEN MENARIK LAINNYA
x