Mohon tunggu...
Pendidikan

Tembang Macapat

29 April 2019   12:53 Diperbarui: 29 April 2019   13:02 19
+
Laporkan Konten
Laporkan Akun
Kompasiana adalah platform blog. Konten ini menjadi tanggung jawab bloger dan tidak mewakili pandangan redaksi Kompas.
Lihat foto
Pendidikan. Sumber ilustrasi: PEXELS/McElspeth

Nama : Annisa' Nikmtul Nur Zahro
Kelas : X Mipa 1
No Abs : 03
                   
        Asmarandhana ( Sayang Ibu lan Ayah )

Aku ora gelem lalis
Aku isih tresna rena
Mugo renaku selamet
Aku isih tresna ayah
Ayahku sing birawa
Aku pingin isa niru
Aku ora gelem pisah

Amanat : kita kudu iso nggawe wong tuwo bahagia,sakdurunge kene mati,kita kudu sayang marang wong tuwo kita,kita kudu ndungakno wong tuwo kito supaya selamet dunia lan akhirat. 

Nama : Rika Dani Kirana Lubis
Kelas : X Mipa 1
No Abs : 27
                   
 Asmarandhana ( Wong Tuwa Panguripan )

Sudarma makarya lastri
Amba pawiyatan nimpuna
Wibi nyambut gawe akeh
Dhuhkita kisma mung sabar
Yasa sinudarsana
Kang Maha Agung kang luhur
Wong tuwa pangupajiwa

Amanat : kita kudu berbakti marang wong tuwa amarga wong tuwa sing nglairke kita lan mbimbing nganti saiki, aja nganti kita nglalikake jasa jasane wong tuwa.

Cekap semanten tekan kula, Matur suwun.

Mohon tunggu...

Lihat Konten Pendidikan Selengkapnya
Lihat Pendidikan Selengkapnya
Beri Komentar
Berkomentarlah secara bijaksana dan bertanggung jawab. Komentar sepenuhnya menjadi tanggung jawab komentator seperti diatur dalam UU ITE

Belum ada komentar. Jadilah yang pertama untuk memberikan komentar!
LAPORKAN KONTEN
Alasan
Laporkan Konten
Laporkan Akun