Mohon tunggu...
Suko Waspodo
Suko Waspodo Mohon Tunggu... Dosen - bukan penulis
Akun Diblokir

Akun ini diblokir karena melanggar Syarat dan Ketentuan Kompasiana.
Untuk informasi lebih lanjut Anda dapat menghubungi kami melalui fitur bantuan.

seorang yang sedang terus belajar menulis agar tulisannya layak dinikmati

Selanjutnya

Tutup

Puisi Pilihan

Geguritan | Tansah Tresna Sliramu

1 September 2020   22:44 Diperbarui: 3 September 2020   00:32 980
+
Laporkan Konten
Laporkan Akun
Kompasiana adalah platform blog. Konten ini menjadi tanggung jawab bloger dan tidak mewakili pandangan redaksi Kompas.
Lihat foto
ilustr: lembaran hidup - WordPress.com

sliramu nuduhake aku menawa katresnan iku bener
menehi panglipur kanggo pracaya marang sliramu
sliramu tetep ing sandingku lan nyekel tanganku
mulangake nalika kahanan rekasa, tansah ngerteni

tumrap aku, sliramu ora nate nyerah
sanajan lara, sliramu tansah nglindhungi aku
rikala wayah peteng lan kasepen
sliramu ana ing kono, nuduhake tresnamu mencorong

sliramu wis ngandhani yen ora ana sing penting
kanthi mengkono, saya krasa luwih apik
sliramu ngatasi rasa lara mung kanggo aku
tresnamu sejati nggawe aku weruh

sliramu kandha yen bakal tresna ing salawas-lawase
aku janji bakal tetep karo sliramu lan ora bakal nolak
kanthi tulus tembung-tembung kasebut saka jero atiku
aku bakal tansah tresna sliramu sanajan kita pisah

tulung dingerteni tembung iki sing sejati daksebut
aku bakal tansah tresna sliramu lan matur nuwun

***
Solo, Selasa, 1 September 2020. 10:20 pm
'salam hangat penuh cinta'
Suko Waspodo
suka idea
antologi puisi suko

Mohon tunggu...

Lihat Konten Puisi Selengkapnya
Lihat Puisi Selengkapnya
Beri Komentar
Berkomentarlah secara bijaksana dan bertanggung jawab. Komentar sepenuhnya menjadi tanggung jawab komentator seperti diatur dalam UU ITE

Belum ada komentar. Jadilah yang pertama untuk memberikan komentar!
LAPORKAN KONTEN
Alasan
Laporkan Konten
Laporkan Akun