Mohon tunggu...
Nurul MiftakhulJannah
Nurul MiftakhulJannah Mohon Tunggu... Mahasiswa - Mahasiswa

Mahasiswa Universitas 'Aisyiyah Yogyakarta

Selanjutnya

Tutup

Ilmu Sosbud

Fundamentals Branding with Rumah Ruby and Bondan Satria

29 November 2022   14:50 Diperbarui: 29 November 2022   15:05 47
+
Laporkan Konten
Laporkan Akun
Kompasiana adalah platform blog. Konten ini menjadi tanggung jawab bloger dan tidak mewakili pandangan redaksi Kompas.

Fundamental Branding with Rumah Ruby and Bondan Satria

On Friday (14/10/2022) Rumah Ruby JOGJA and twenty UNISA YOGYA Communication Studies students held a Digital Marketing class. This second meeting discussed the function of a brand. However, before discussing the brand, the steps that must be taken are to prepare plans, inspections and actions. First, planning in a brand formation is usually called a Blue Print. Second, perspective or commonly known as Brand Equity. Third, commonly referred to as Brand Equity. In addition, Bondan requested that each group evaluate and revise the assisted SME. One of the SME participating in this program is the SME Packaging Lapak  Karya.

Mohon tunggu...

Lihat Konten Ilmu Sosbud Selengkapnya
Lihat Ilmu Sosbud Selengkapnya
Beri Komentar
Berkomentarlah secara bijaksana dan bertanggung jawab. Komentar sepenuhnya menjadi tanggung jawab komentator seperti diatur dalam UU ITE

Belum ada komentar. Jadilah yang pertama untuk memberikan komentar!
LAPORKAN KONTEN
Alasan
Laporkan Konten
Laporkan Akun