Mohon tunggu...
Mas Nawir
Mas Nawir Mohon Tunggu... Wiraswasta - Wiraswasta/Penulis lepas

Vlogger Blogger Youtuber

Selanjutnya

Tutup

Cerpen

Cerpen | Legenda Ande-ande Lumut

22 Februari 2020   00:18 Diperbarui: 22 Februari 2020   00:17 1345
+
Laporkan Konten
Laporkan Akun
Kompasiana adalah platform blog. Konten ini menjadi tanggung jawab bloger dan tidak mewakili pandangan redaksi Kompas.

Kocap Kacarita jaman mbiyen ono nom-noman bagus  anake mbok Rondo.
Umure wis cukup kok durung gelem golek sihsihan.

Bocah nom Bagus kuwi sejatine pangeran  kang nyaru dadi wong ndeso. Urip srawung karo warga kampung merga karep nggoleki jodhone kang ilang pirang-pirang  taun kepungkur.

Bocah bagus kuwi kawastanan Ande-ande  Lumut iku sejatine pangeran seko kerajaan Kediri kang duweni asma Pangeran Kusumayuda.

Kabar yen ono wong lanang bagus arep nggolek jodho,  banjur keprungu  bocah-bocah prawan kang ana ing kampung kono.

Rada adoh parane seko kampunge Ande-ande Lumut,  sak wijine keluarga kang anduweni anak papat kang aran Kleting  Abang,  Kleting Ijo,  Kleting Biru,  lan Kleting Kuning.

Bocah prawan papat cacahe iku kabeh ayu-ayu rupane,  ananging bocah sing  ragil ketok paling Ayu senajan sabendina gaweane ming neng pawon nglakoni panggawean.  

Bocah telu mangkat karep ngunggah-unggahi Ande-ande lumut.  Kleting Kuning ditinggal dewekan.  Ananging simboke ngerti yen sejatine mung kleting Kuning sing digoleki karo Ande-ande lumut.

Mbakyune Kleting Kuning mangat disik,  Kleting Kuning mangkat keri karo disangoni pusaka arupa kayu.

"Mengko nek ono yuyu kangkang sing ngadang dalanmu,  thutuhuken nganggo kayu iki", mengkono  pesen simboke.

Pancen bener apa sing diomongke simbok,  karep tekan desane Ande-ande lumut kudu ngliwati kali gedhe sing dijaga Siluman Yuyu Kangkang.  Yuyu kangkang  njaluk syarat ngambung pipi siji-siji bocah wadon sing arep disebrangke.

HALAMAN :
  1. 1
  2. 2
Mohon tunggu...

Lihat Konten Cerpen Selengkapnya
Lihat Cerpen Selengkapnya
Beri Komentar
Berkomentarlah secara bijaksana dan bertanggung jawab. Komentar sepenuhnya menjadi tanggung jawab komentator seperti diatur dalam UU ITE

Belum ada komentar. Jadilah yang pertama untuk memberikan komentar!
LAPORKAN KONTEN
Alasan
Laporkan Konten
Laporkan Akun