Mohon tunggu...
Limbuk
Limbuk Mohon Tunggu... Asisten Rumah Tangga - lemu ginuk-ginuk

Pinter nuturi wong liyan, nanging ora bisa nuturi awake dewe

Selanjutnya

Tutup

Puisi

Puisi | Zaldy Chan, Dolanmu Kurang Adoh!

8 November 2019   06:11 Diperbarui: 8 November 2019   06:26 203
+
Laporkan Konten
Laporkan Akun
Kompasiana adalah platform blog. Konten ini menjadi tanggung jawab bloger dan tidak mewakili pandangan redaksi Kompas.
Lihat foto
Illustrasi:dissolve.com

Zaldy Chan, cah bagus. Seprana seprene anggone ngemati geguritanmu, dak pikir kurang adoh olehmu biyayakan. Mung mulek ing kunu-kunu wae. Ing lereping wayah surup lan saugeran Kota Curup.

Coba mlayua sathithik maneh. Sing banter pisan. Sapa ngerti bisa uwal saka amukane segara wuyung lan pedhut suwung kang tansah tinikung.

Zal, kepriye saupama ing sawijining dina kowe ora bisa nemu maneh lereping wayah surup? Apa sing arep mbok gurit kanggo ngebaki kotak pandora kang sinimpen kanti primpen? Kupu-kupu sing miber ing nduwur pager? Tetuwuhan kang ora nate mbok jelasake wewujudane---iku sejatine wit cemara apa amung suwekane godhong kamboja.

Zal, coba nyedak mrene sedela. Simbok arep kandha. Rungokna. Sepisan maneh, dolanmu kurang adoh! Enggal brasak-mbrasak kana! Babat alas milang kori. Sapa ngerti nemu sawijining lingsir wengi.

Lingsir kang sineling dening swara endah marak ati. Kagungane Prawan Kunti. Dudu swara sepi kang ngiris-ngiris ati.

Mohon tunggu...

Lihat Konten Puisi Selengkapnya
Lihat Puisi Selengkapnya
Beri Komentar
Berkomentarlah secara bijaksana dan bertanggung jawab. Komentar sepenuhnya menjadi tanggung jawab komentator seperti diatur dalam UU ITE

Belum ada komentar. Jadilah yang pertama untuk memberikan komentar!
LAPORKAN KONTEN
Alasan
Laporkan Konten
Laporkan Akun